English خانه تماس با ما نقشه سایت







 1- سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .

2- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .

3-­برنامه­ ریزی و­ایجاد هماهنگی بین واحدها در­خصوص تقسیم­ اعتبارات از قبیل فوق­ العاده اضافه­ کار­–ماموریت­–­ردیف و...

4- انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.

5-­رسیدگی به مکاتبات­ اداری و ­پاراف نامه­ ها و امضاء نامه­ های ارباب­ رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .

6- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه­ ها .

7- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق

8- بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.

9- نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.

10- نظارت بر ورود و خروج وسائط نقلیه

11- تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.

 12- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و  نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)

13- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق

14- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .

15- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .

16- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری

17- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .

18- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .

19-­ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر ­و پیگیری مشکلات ارائه شده و به ­انجام رساندن آنان­ توسط واحد مربوطه

20- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها

 21- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .

22- انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.

23- انجام امور بازنشستگی کارکنان.

24- ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط

 تلفن مستقیم و داخلی واحد :

مرکز بهداشت شهرستان اراک 9-33139037

تلفن مستقیم واحد 33137692

داخلی 250

 معرفی اعضاء واحد :  

1_ سید حسین میری    

رئیس کارگزینی

تلفن مستقیم:  33123583

داخلی:  253

2_- مرضیه حاجیان

3- آتسا خادمی

4- لیلا داود آبادی

5- حمزه نوروزی

6- ابوالقاسم کریمی(امور رفاهی)

7- علی حامدی (آموزش ضمن خدمت)

8-علیرضا صالحی  

مسئول تدارکات   تلفن داخلی:295

9- حبیب کیشانی

مسئول نقلیه    تلفن داخلی: 241

10- حامد حیدری

مسئول رایانه       تلفن داخلی: 221

11- علی شعبانی

مسئول خدمات     داخلی:211

12- افسانه جعفری

مسئول دبیرخانه     تلفن داخلی: 274

13- مسعود شراهی

مسئول انبار دارویی       تلفن داخلی: 219

14- محمد سمیعی

مسئول انبار تجهیزات    تلفن داخلی: 208

مشخصات همکاران:

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

عنوان شغلی

علیرضا صادقی

لیسانس مدیریت

مسئول امور اداری

سید حسین میری

فوق لیسانس مدیریت

مسئول کارگزینی

حمزه نورزی

دیپلم

کارگزین

ابوالقاسم کریمی

دیپلم

کارگزین

علی حامدی

فوق لیسانس مدیریت

بایگان

مرضیه حاجیان

لیسانس ادبیات

کارگزین

آتوسا خادمی

دیپلم

کارگزین

لیلا داود آبادی

لیسانس مدیریت

متصدی امور دفتری

شهربانو خالقی

دیپلم

بایگان

افسانه جعفری

دیپلم

متصدی امور دفتری

مرتضی صفرزاده

دیپلم

 

سید محمد سعید میر اشرفی

دیپلم

 

اعظم زین العابدین مقدم

دیپلم

ماشین نویسی

صدیقه ماستری فراهانی

دیپلم

ماشین نویسی

   تماس با ما

امور اداری

3137692

مرکز تلفن

3139037

شماره فاکس مرکز

3131117

آدرس

اراک شهرک شهید بهشتی – فاز 2 – مرکز بهداشت شهرستان اراک

 فهرست عناوین خدمات قابل ارائه واحد به مردم :

1- تکریم ارباب رجوع

2- پیگیری درخواستها – شکایات – مشکلات مکتوب یا تلفنی ارائه شده توسط ارباب رجوع و پرسنل و حل و فصل آن  با ارائه کار مناسب

 3- همکاری با مرکز بهداشت استان در اسکان مهمانان نوروزی و ارایه کشیک ایام نوروز

شرح وظیفه و گردشکار فعالیتهای واحد :

_پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع – پیگیری و اجرای مصوبات کمیته پشتیبانی مرکز

_همکاری با مرکز بهداشت استان در خصوص اسکان مهمانان نوروزی

نظارت و سرکشی به انبارهای مرکز و کنترل ورود و خروج کالا

- تنظیم قرارداد خودروهای استیجاری با توجه به مجوزهای صادره از مدیریت خدمات پشتیبانی با هماهنگی هسته گزینش دانشگاه

- نگهداری سوابق و پرونده‌های رانندگان خودروهای استیجاری و بخشنامه‌ها – نامه‌ها و کلیه موارد مرتبط

- پاسخگویی به سازمان‌های ذیربط و پرسنل در خصوص موارد مرتبط

- ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت امر و ارائه راهکارهای لازم در موارد لزوم جهت تسهیل در انجام امور مرتبط

- پاسخگویی به مقامات مافوق و ارائه نظرات مشورتی

- عضویت در کمیته بازگشایی مناقصات – پیشنهادات – تشویقات – امر به معروف و نهی از منکر- نقل و انتقالات

- برآورد و بررسی و تنظیم قرارداد حمل و دفن زباله های عفونی مراکز تحت پوشش با بخش خصوصی طبق جدول زمانبندی و عقد قراردا فی مابین

- همکاری تنگاتنگ با سایر واحدهای ستادی نظیر امور مالی – کارگزینی و معاونت بهداشتی و معاونت توسعه...

- تهیه و تنظیم برنامه کشیک نوروزی و انبارگردانی انبارهای پلاک‌خودرو – ملزومات و دارویی و صدور ابلاغ جهت افراد درگیر در این خصوص

- انجام کلیه مکاتبات اداری مرتبط با حوزه پشتیبانی

 - برگزاری جلسات فصلی مسئولین امور اداری واحدهای تابعه و توجیه آنان در خصوص آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه ها

  فرم‌های اداری مورد نیاز برای ارائه خدمت به شهروندان و ارباب رجوع

فرم‌های مربوط به گواهی انجام کار – درخواست‌های انبار – ماموریتهای اداری با فوق‌العاده برگه های ماموریت اداری روزانه

تسویه حساب

معرفی متصدی ارائه خدمات گوناگون واحد

1-      علیرضا صادقی

 رئیس امور اداری و مسئول نظارت و هماهنگی پرسنل زیر مجموعه امور اداری

  شرکت در جلسات و بازدیدهای مدیریتی ، هماهنگی واحد با دانشگاه در زمینه‌های مختلف و پیگیری در خصوص اجرای دستورالعمل های ارسالی

2- سید حسین میری

مسئول کارگزینی

نظارت بر انجام امور مربوطه به واحد کارگزینی – تقسیم وظایف بین پرسنل

 3- علیرضا صالحی

            مسئول تدارکات برنامه ریزی جهت خرید ، تدارک کالا و خدمات طبق صرفه  و صلاح دانشگاه

 4- حبیب کیشانی      

          مسئول نقلیه برنامه ریزی جهت توزیع خودروهای دولتی و استیجاری در مراکز تابعه و پشتیبانی واحدهای تحت پوشش

 5- سید حسین میری            

         مسئول امور قرادادها ، برنامه ریزی جهت بستن قراداد با واحدهای واگذار شده طبق آخرین فرمت های دانشگاه

 6- حامد حیدری      

           مسئول رایانه ، برنامه ریزی و نظارت بر حسن عملکرد کلیه عوامل اجرایی در حوزه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، سخت افزار و نرم افزار

7- علی حامدی

رابط آموزش ضمن خدمت ، هماهنگی در خصوص اخذ مجوز برگزاری با واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه و پی گیری انجام برنامه آموزشی واحدها طبق مجوز های مربوطه   

   8- علی شعبانی     

      مسئول خدمات ، برنامه ریزی و نظارت در خصوص توزیع نیروی انسانی در برنامه های نگهبانی ، خدماتی ، تاسیساتی و تجهیزات پزشکی و تامین نیازهای نیروهای خدماتی واحدهای تحت پوشش

 9- افسانه جعفری        

مسئول دبیرخانه ، نظارت بر توزیع کلیه مرسولات اداری از طریق مکاتبات اداری و شبکه دولت

10- مسعود شراهی          

 مسئول انبار ملزومات دارویی ، برنامه ریزی و برآورد نیاز واحدها و توزیع کالا در واحدهای تحت پوشش

11- محمد سمیعی    

 مسئول انبار تجهیزات ، برنامه ریزی و نظارت بر توزیع آن در واحدهای تابعه

 برنامه‌های و پروژه‌های آتی واحد (تحت عنوان چشم‌انداز)

- تکریم ارباب رجوع با به روز رسانی خدمات و بهبود آن

- راه اندازی اتوماسیون اداری به طور کامل

- بهبود کیفیت خدمات با برنامه ریزی کلان در خصوص نوسازی مراکز و طرح های عمرانی مراکز

- تلاش در جهت رفع کلیه نواقص موجود در واحدهای تابعه  که معمولاً توسط واحدها گزارش می گردد

- تلاش در جهت نظارت بیشتر بر واحدهای تحت امر و بهینه سازی مصرف انرژی در کلیه زمینه‌ها به منظور پیشگیری از دوباره‌کاری و هدر رفتن سرمایه و بیت المال

- سرکشی به کلیه مراکز ،‌پایگاه ها و خانه های بهداشت بصورت روتین و بررسی مشکلات و تلاش در جهت رفاه آنها

- بروز رسانی آموزش ضمن خدمت کارکنان بر حسب نیاز سنجی شغلی

 

*جزوه ده برنامه تحول اداری

*جزوه دورکاری

*جزوه راهکارهای  همت مضاعف

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مناطق کمترتوسعه یافته
در باره استان
در باره دانشگاه
تماس با ما
نقشه سایت 
راهنمای سرویسهای تحت وب
پست الکترونیک 
سامانه سیب 
طراحی و اجرا: اداره آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه
Copyright © 2010 Arak University of Medical Sciences - All rights reserved